Veel gestelde vragen (FAQ)

Heb je een andere vraag over onze dienstverlening of over een van onze producten? Stel je vraag door te mailen naar [email protected] 

1 Verzenden
1.1 Gratis verzending & Gratis retour

Producten in onze webshop worden gratis verzonden binnen NL & BE bij bestellingen vanaf €35. Daaronder betaald je €3,95 mee aan de verzendkosten. Het retour sturen van je zending is kosteloos en kan tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling!

1.2 Op welke dag kan ik mijn pakket verwachten?

Alle bestellingen die op werkdagen (ma t/m vr) vóór 23.00 uur binnen zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. We versturen daarbij een track & trace code waarmee je de verzending eenvoudig kunt volgen. In vrijwel alle gevallen zal PostNL het pakket de volgende dag op het door jou aangegeven adres aanbieden. Bestellingen geplaatst op vrijdag na 23.00 uur, zaterdag en zondag worden maandag verzonden zodat je deze dinsdag voor het eerst door PostNL worden aangeboden.

1.3 Kan het pakket ook bezorgd worden op een afhaallocatie?

Ja, dat kan. De dichtsbijzijnde Afhaalpunten van PostNL worden zichtbaar zodra je, je factuurgegevens hebt ingevuld. 

1.4 Hoezo moet ik mijn 06 nummer invullen?

Sommige pakket afhaalpunten zijn automaten. Je ontvangt dan een sms met een code waarmee je de pakketkluis kunt openen. Dit is de reden dat we het veld '06 nummer' verplicht hebben gemaakt. We gebruiken je 06 nummer daarnaast ook om je te benaderen mocht er iets mis gaan met de bestelling en we snel in contact willen komen om het op te lossen. Verder zal je nummer niet gebruikt worden.

2 Retourneren
2.1 Kan ik de backpack eerst proberen?

UIteraard is dat mogelijk. Bestel je een backpack bij ons? Dan ontvang je deze in een doos of verzendzak die je gewoon kunt openen. Pak de backpack eruit en stel deze af op jouw lichaam en kijk daarbij goed of de backpack voldoet aan je verwachtingen. Indien gewenst vul je de backpack om te kijken of er voldoende in past en ga een stukje lopen met de tas om te kijken of deze prettig draagt. Probeer er wel voor te zorgen dat de tas (indien je deze terug wilt sturen) geen gebruikssporen bevat en dat het productkaartje er nog aan hangt. Zorg ook dat je de plastic zak waar de backpack in zit mee terug stuurt. Hierop zit een code die we nodig hebben om het product te scannen.

2.2 Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
Meld je ruil wensen via [email protected]. Wij sturen je nieuwe product z.s.m. gratis naar je op! Daarnaast sturen we een verzendlabel waarmee je de reeds ontvangen producten terug kunt sturen. 

Eventuele verschillen in orderbedrag worden binnen 14 dagen na aanmelding van de retour teruggestort of in rekening gebracht.
2.3 Hoe kan ik een bestelling retour sturen?
Alle bestellingen uit onze shop zijn gratis retour te sturen! Kijk op onze retourpagina voor de volledige uitleg. 


3 Garantie
3.1 Hoeveel garantie krijg ik?
We zijn officieel dealer van alle merken in onze shop waardoor je bij ons terecht kunt voor de fabrieksgarantie. Op alle producten uit onze webshop krijg je minimaal twee jaar garantie. Mocht je een schadegeval hebben meld dit dan via [email protected] zodat we het snel op kunnen lossen. Kijk op de garantiepagina voor de complete uitleg.
4 Afterpay
4.1 Achteraf betalen lukt niet, waar ligt dit aan?

Op het moment dat je Afterpay als betaaloptie selecteert neemt Afterpay het betaalrisico van de bestelling over. Om dit risico te beperken starten ze direct een analyse. Blijkt hieruit dat het risico te groot is dan zal de betaling geweigerd worden en is je bestelling geannuleerd. Je kunt dan het beste een nieuwe bestelling plaatsen met een andere betaalmethode. 

5 Kortingscode
5.1 Hoezo werkt mijn kortingscode niet?

Er zijn verschillende websites actief die niet bestaande kortingscodes van onze shop promoten. Een geldige kortingscode verkrijg je door je hier in te schrijven voor de nieuwsbrief. Let op! Deze codes werken niet in combinatie met andere kortingacties zoals bundel kortingen. Daarnaast is er slechts een kortingsoptie per bestelling. Kies je voor een combideal en een kortingscode dan werkt alleen de combideal.

5.2 Korting op twee dezelfde producten ook voor andere producten mogelijk?
Bij veel producten geldt een speciale korting als je meerdere stuks besteld. Wil je twee verschillende producten kopen die op elkaar lijken maar mis je daardoor de korting? Neem dan contact met ons op zodat we een speciale kortingscode kunnen aanmaken.
Webwinkelkeur